.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتباه فدراسیون کاراته در اعزام "صدرا زیراب" به فرانسه

رقابتهای فرمول یک در فرانسه با حضور تیم های ملی کشورهای مختلف برگزار شد و فدراسیون کاراته در اعزام یک تیم باشگاهی به این مسابقات دچار اشتباهی شد که از تبعات آن ناپدید شدن یکی از اعضای این تیم بود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، رقابتهای فرمول از جمله برنامه های فدراسیون جهانی برای حرکت به سوی حرفه ای شدن و رسیدن به جایگاه یک ورزش المپیکی بود که در سطح فنی قابل قبولی برگزار شد.

کلیه کاراته کارهایی که در این مسابقات به روی تاتامی رفتند با پرچم کشور خود رفته و نتایج آن نیز به نام همان کشور نوشته شد. کما اینکه تیم اعزامی ایران هم تنها توسط دو ملی پوش خود به یک طلا و یک نقره دست یافت. حتی کارته کار گرجستانی تیم صدرا نیز با نام کشور خود روی تاتامی رفت و طلا گرفت.

متاسفانه فدراسیون کاراته که باید با آگاهی از این میدان بزرگ تیم ملی را اعزام می کرد، با باشگاه صدرا برای اعزام این تیم به شرط همراهی چند عضو تیم ملی و سرمربی آن به توافق رسید. توافقی که تبعاتی به مراتب مخرب یرای چهره کاراته ایران هم در این مسابقات و هم در داخل ایران داشت.

اینکه سرمربی صدرا با سخنان غیر کارشناسانه خود مسئولان تیم را از این اتفاق تبرعه می کند نیز در نوع خود جالب است.

"حق گو" که منتظر بازگشت سرپرست تیم و رئیس باشگاه از اسپانیاست طی سخنانی اعلام کرده که یک باشگاه نباید مسئول بی انضباطی یک ورزشکار باشد. ضمن اینکه روادید او 45 روزه است و بعد از پایان این مدت به تهران باز می گردد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته که خود همراه تیم در فرانسه بوده به وضوح اعلام کرده است که سهل انگاری سرپرست صدرا باعث چنین اتفاقی شده و آنها نباید بدون داشتن مجوز راهی اسپانیا می شدند.

به هر حال مسئولان فدراسیون کاراته می توانستند با یک تصمیم درست در اعزام تیم ملی، هم موجبات حضور جوانان با آتیه کشورمان را در یک میدان سطح بالا فراهم کنند و هم از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنند. اتفاقی که پیش از این در اعزام چند سبک و حتی تیم ملی افتاده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.